קומפוזיציה 007

פורסם ב: יום רביעי, 10 בפברואר 2010

גיליון 007 מוכן וזמין להורדה בעמוד ההורדות החדש של האתר. שימו לב, גיליון זה מכיל עירום אומנותי, אז אם אתם מבקשים להמנע מעירום, נא לדלג על העמודים הנ"ל.

עשרות כותבים וצלמים שוב תרמו מזמנם וכשרונם על מנת להפיק מגזין צילום איכותי שנוגע בתחומים שונים ומגוונים בעולם הצילום.

המערכת שקקה במיוחד לקראת יציאת המהדורה הזו שכן בנוסף אליה שינינו את אתר המגזין והעברנו אותו למערכת שאמורה להקל על פירסום תכנים ובעיקר לאפשר לכם, הקוראים הנאמנים שלנו, לקחת חלק פעיל במערכת יותר אינטראקטיבית וידידותית.

ולכן, אנחנו מתכוונים, בעתיד הקרוב, להוסיף לאתר החדש פונקציות שיאפשרו למבקרי האתר לפתח קהילה אינטרנטית נושמת ומצלמת ומקווים לעדכן אתכם בהתפתחויות בנושא זה בקרוב.

הראיון בגיליון החדש מציג את הצלם מיכה קירשנר, שביחד עם עוד קומץ צלמים שינה את עולם הצילום הישראלי ואת מעמדו וחשיבותו של הצלם בהם. בראיון מספר מיכה כיצד התחיל לצלם ומשתף אותנו בתמונות מפורסמות שלו ובאנקדוטות מחייו המקצועיים.


נתן סבן גילה עולם חדש ומפולא שנקרא "לומוגרפיה"והוא מדווח עליה בכתבה מצויינת ומעניינת כאחד. לומוגרפיה היא שם של חברה אוסטרית המייצרת ומשווקת מצלמות וציוד צילום אנלוגים. עם הזמן הפך המושג "לומוגרפיה" לתפיסת צילום שונה, יצירתית, ללא גבולות וללא חוקים. תמונות לומוגרפיות מצולמות במצלמות פילם פשוטות אשר נבחרו בקפידה להצטרף לקבוצת מצלמות הלומוגרפיה. התמונות המתקבלות הן בדר"כ ההפך הגמור מכל מה שלמדתם על טכניקה, קומפוזיציה, תאורה, פוקוס, אמינות וצבעים...

בכתבה מראיין נתן את סשה אברומביץ' שהקים את הקהילה הישראלית ללומוגרפיה והיא מלווה בתמונות לומוגרפיה מקסימות ובהחלט שונות.


פליקס לופה פצח בסדרת כתבות חדשה שנקראת "התחנה האחרונה" ושמתארת את מסע התיעוד שהוא שוקד עליו בתחנה המרכזית בתל אביב בשנים האחרונות. בפרק הראשון בסדרה פליקס לוקח את הקוראים ללב המאפלייה של החיים במתחם התחנה המרכזית בטקסטים ובתמונות חדשות שמתארות את החיים בצד האפל בישראל.


ששון חביב כתב כתבה שנקראת "דיוקנאות וסיפורים" שבה הוא מתאר את מסעו להודו ואת תהליך הפקת התמונות המרשימות שהוא צילם בתת היבשת המעניינת הזו. מהכתבה בהחלט אפשר ללמוד כמה טיפים לצילום של אנשים וכמובן לקבל השראה רבה מהצילומים היפים שששון צילם ומציג בכתבה.


כמו בכל מהדורה המגזין מפוצץ בתמונות מדהימות, מהעשירייה הפותחת ועד לפרוטפוליו מרשים במיוחד של דריה אנדרסון שמורכב בעיקר מצילומים עצמיים שמכילים עירום אומנותי. כמו כן המגזין כולל כתבות של עודד ווגשטיין שכתב על צילום בשוק, נינו הרמן שתיאר את פועלו בצילומי רחוב בתל אביב, אבישי צור שמתאר עבודה עם דוגמנית ליום אחד, סקירת העשור במק, סקירה של עדשות של ניקון וקאנון, תיאור של מסע לגלפגוס מאת ניר גייגר ועוד..להורדת המגזין ליחצו כאן.

עשיתי פייסבוק :-)

נראה לי שאני האחרון שעושה את זה אבל אולי עדיף מאוחר וכו'.... אתם מוזמנים לצפות בפרופיל החדש וכמובן להוסיף אותי בתור חברים. אני מתכנן לפתוח שם קבוצה בקרוב ואני אעדכן אתכם כשזה ייקרה אבל עד אז תמשיכו להיות טובים:-)
הפרופיל שלי נמצא כאן

2 תגובות על "קומפוזיציה 007"

אנונימי אמר/ה...

יש לכתוב פורטרט, ולא פרוטרט.

Portrait

יוסף בן שושן אמר/ה...

מגזין מעניין

הוסף רשומת תגובה