המועדפים שלי -http://fffflckr.com

פורסם ב: יום שלישי, 28 בדצמבר 2010

הנה אנחנו שוב בפינה שלנו שבה אני ממליץ לכם לבקר באתרים שאני אוהב והפעם יש איתנו אתר שגיליתי ממש לא מזמן שנקרא http://fffflckr.com/

אני בטח לא מחדש לכם כשאני אספר לכם שאנחנו חיים בעידן שבו אנו מפוצצים בכמויות מידע מפחידות ויכולים לשבת שעות מול מסך המחשב ולמצוא עוד ועוד דברים שלא הכרנו או ידענו. בשביל למקסם את התועלת בחיפושים האינסופיים שלנו  אנחנו חייבים שתהיה לנו מסננת חכמה שתצליח לברור את הזהב מהקש ולהשאיר לנו מספיק זמן לדברים אחרים חוץ מבהייה במסך.



קחו את פליקר לדוגמא. לאתר המופלא הזה מתווספות 6000 תמונות בדקה. אני יודע שאני חוזר על עצמי אבל 6000 תמונות בדקה! אני לא יודע מה אתכם אבל אני רוצה לראות רק תמונות טובות, רק כאלו שמעניינות אותי או כאלו שגורמות לי לרצות לצאת החוצה ולצלם. כל התמונות שמתעדות את הטיול של המשפחה של ג'ון ליוון לא ממש מעניינות אותי.

ישנם הרבה אתרים שמתיימרים ולהוציא את המיטב מפליקר ולאחרונה גיליתי את האתר http://fffflckr.com/ ובינתיים אני מאוד מרוצה ממנו בתור פילטר חיוני ויעיל שעזר לי עד עכשיו למצוא טונות של תמונות מצויינות בזמן מאוד קצר.

הדבר הכי מגניב באתר הזה הוא הרעיון שבבסיס האתר שמניח שמי שצילם תמונה שאתה אוהב יאהב תמונה של מישהו אחר שגם אותה תאהב. נשמע מסובך? לא ממש: בפליקר יש אפשרות להוסיף תמונה ל Favorites של כל חשבון (יענו לייק) ומה שהאתר הזה עושה הוא לתת לך אוסף תמונות מקרי על המסך (אם אתם נרשמים אז האוסף המוצג הוא תמונות שאתם בחרתם לפייבוריטס שלכם).


אם לחצתם על תמונה אחת האתר מציג את כל התמונות שהצלם שצילם את התמונה שלחצתם עליה הוסיף לפייבוריטס שלו. במילים אחרות, האתר הזה מסתמך על ההנחה שאנשים אוהבים תמונות שהם היו רוצים לצלם בעצמם ובניסיון הקצר שיש לי זה פשוט עובד. אתם מהר מאוד ממלאים את המסך שלכם בתמונות טובות לטעמכם והשמחה רבה.

אני מבלה המון זמן בחיפוש אחריי תמונות מעוררות השראה על מנת לכלול אותם במגזין קומפוזיציה ואתרים יעילים כאלו פשוט מקלים על העבודה. ואם כבר הזכרנו את המגזין המהדורה הבאה הולכת לכלול ראיונות עם המון צלמים מוכשרים ששלחו לנו את התמונות שלהם ברזולוציה מרשימה שאני בטוח שתרשים גם אתכם.

אשמח לשמוע ממכם אם אתם מכירים כלים חכמים דומים ואני מקווה שתמצאו את האתר הזה מגניב לפחות כמוני.
לפוסטים נוספים במדורון "המועדפים שלי" לחצו כאן או פה ואפשר גם שם 

הצילום השבועי שלכם

תודה לכל אלו ששלחו לי את הפרטים שלהם כתגובה לפוסט הזה.  קבעתי כבר כמה פגישות עם כמה מכם ואני אשמח לעדכן אתכם בהתפתחויות ממש בקרוב.

3 תגובות על "המועדפים שלי -http://fffflckr.com"

שני אמר/ה...

לא יודעת אם אתה מכיר אבל
http://www.deviantart.com/
הוא אחד האתרים היותר מוצלחים לצילומים, עבודות מניפולציה, טוטוריאלס לפוטושופ ומקור השראה מעולה לצלמים ואמנים. מגוון עצום וחיפוש קל לפי נושאים, וסוגי עבודות מביאות תוצאות לטעמך. שווה!

אנונימי אמר/ה...

היי תומר,
תודה על הרשומות המעניינות והמעשירות שאתה מפרסם בכל פעם מחדש!
רציתי לשאול האם יש בקרוב סיור נוסף של אין כמו יפו בלילות? או משהו דומה שהוא רק לערב?
תודה!

תומר יעקבסון אמר/ה...

הי אנונימי - אני בהחלט מתכנן סיור שכזה בקרוב...באמת מזמן לא היה לנו אחד אני אמסור פרטים פה בבלוג, בקרוב

בברכה - תומר

הוסף רשומת תגובה