הצילום השבועי שלכם

פורסם ב: יום רביעי, 8 בדצמבר 2010

בשנה ועשרה חודשים בהם אני כותב את הבלוג שאתם קוראים בו עכשיו, קראו עשרות אלפיי אנשים את הפוסטים השונים ואתם ביניהם.

חלק מכם השאירו תגובות, שלחו מיילים, התקשרו להתייעצות דחופה בענייני מטריות או הגיעו לאחד מעשרות הסיורים של אין כמו יפו בלילות.

את חלקכם אני מכיר אישית כל החיים שלי (הי אימא!)  ואת השאר אני מכיר רק שנה ועשרה חודשים  ואתן דמויות ווירטואליות לגמרי עבורי.

לדעתי הגיע לשים לזה סוף ולכן אני מזמין אתכם להכרות שבועית שכוללת צילום שלכם.

הרעיון הוא שמי שמעוניין כמובן, יכתוב לי דרך הטופס הזה הודעה שתפרט מי הוא \ היא ואיך הם רוצים להצטלם   אני בתגובה אעבור על ההודעות ואבחר אחת בכל שבוע.


את מי הייתי רוצה לצלם מכולכם?

קשה לי להגדיר את קהל היעד אבל אני בכל זאת אפרוש כאן מספר נושאים שמעניינים אותי:

ספורט אתגרי - אני פשוט מת על צילום של ספורט אתגרי והמון זמן לא יצא לי לצלם צילומים שכאלו. רוכבי אופניים (הרים וכביש כאחד) עם טייטס או עם מכנסי באגי יתקבלו בברכה. כמו כן צניחה, סנפלינג, סקי על כל משטח, סקטיבורדיסטים ורוכבים אמיצים על חד אופן.
רקדנים - כל רקדן באשר הוא ללא הבדלי מין גיל גזע או סגנון.
קוראים שהם הבעלים הגאים של חיות בית פוטוגניות - פה יש לי קצת העדפה לכלבים אבל כל חיה תקבל את תשומת הלב הראויה לה.
בעלי בית או כאלו שגרים בשכירות בבית מגניב בעליל: בתים עם חלונות גדולים, סביבה מעניינת, ג'קוזי בגג, אח עצים, או כל מבנה יוצא דופן או מיוחד יתקבלו בברכה.
קוראים עם כתובות קעקע מרשימות - אני לא מדבר כאן על אות קטנה בסינית על המרפק אלא על הדבר האמתי.
שחיינים \ שחניות - אני מנסה להתארגן על ציוד צילום ראוי מתחת למים ומאוד רוצה להשתפר בתחום הצילום הזה.

אתם לא שייכים לשום קטגוריה? זה ממש לא אומר שאתם לא צריכים להרגיש חופשי לשלוח את הפרטים שלכם בכל זאת - אני בטוח שלא ציינתי המון נושאים שקשורים אליכם שאני אשמח לצלם ואני אפילו לא יודע את זה עדיין. זה חלק מכל הכיף שבעניין.

התמונות יתפרסמו פה בבלוג אחת לכמה זמן והמצולם יקבל קבצים באיכות מוכנה להדפסה. כמו כן, המצולמים יחתמו על Model Release שיאפשר את פרסום התמונה שלהם במדיומים אחרים.

אז להתראות בקרוב ותישארו טובים בינתיים! 

3 תגובות על "הצילום השבועי שלכם"

איתי אמר/ה...

אני מאוד אוהב לצלם ואני גם בקבוצת טריאתלון
בימי שבת\שישי אנחנו יוצאים לרכיבות כביש ארוכות, עם אתה רוצה, אנחנו מאוד נישמח עם תבוא לצלם

Idan Weinstein אמר/ה...

הי תומר

אותי אתה כבר מכיר ויודע מי אני, אני לא מעניין כאן אלא הכלבת אסקי סיברי שלי שפיץ והכלבה השובבה החמודה עם הפוזות המגניבות ג'יני מחכות כבר הרבה זמן ליד הזהב שלך בלצלם אותן לבוק :)

אנונימי אמר/ה...

תומר אתה גדול!!
אני בעד הכלבה המהממת של עידן :)

הוסף רשומת תגובה