קומפוזיציה 015 - זמינה להורדה

פורסם ב: יום שישי, 10 בדצמבר 2010

איזה כיף! עוד מהדורה של מגזין קומפוזיציה על המדף וכמו בכל גיליון עשינו את מרב המאמצים בשביל לאחד יחד, בצורה מיוחדת ומרשימה ככל האפשר עבודות של עשרות צלמים מוכשרים מכול העולם ומרחביי התעשייה שהסכימו לשתף את הקוראים שלנו בתמונות שלהם, בסיפורים שמאחוריהן ובסודות הקטנים שמאפשרים תמונה גדולה.

מהדורת 015 מגוונת במיוחד ומאחדת צלמים תיעודיים  כמו אדי גרלד ואלדד רפאלי עם זוכי התחרות השנתית לצילומים מתחת למים שנערכה החודש באילת, סטודנט לצילום משוודיה בשם Jonas Carmhagen שצילם סידרת תמונות מרשימה מוצג לצד פורטרטים מדהימים שצילם ינאי יחיאל בסטודיו שלו בתל אביב.

לכל אלו מצטרפים AimishBoy שהפציץ עם מדריך מעורר השראה לצילומי מאקרו שהוא גם פתרון מושלם לעצלנים שרוצים לצלם מהסלון, עודד וגנשטיין שחזר מצפון תאילנד עם  צילומים מרשימים, אילן שגב שמציג את התוצאות של המפגש המוצלח שלו עם פוטושופ, הדס בירמן שמפשטת  לנו מה זה אבסטרקט, יגאל גיאת שמספר מה עומד מאחורי הפורטרטים העצמיים שלו, סקירת עדשת דג להמונים, ולא נשכח פורטפוליו מלא בציפורים ממצלמתו של יקי זנדר ואת אורי שדה שצילם את אפריקה.

אחרון ולא פחות מעניין הוא אילן וולף שמתעתד להגיע לסדרה ייחודית בישראל  בשביל ללמד איך אפשר לבנות מצלמת קמרה אובסקורה מכל דבר כמעט ולצלם דווקא אתה את העולם.

במילים אחרות - כל מי שמתעניין או עוסק בצילום יוכל למצוא משהו מעניין בקומפוזיציה 015 וזה הזמן להודות לכל אלו שעשו במלאכה, צילמו, כתבו, ביקרו, ערכו, עשו הגהה, וכמובן עיצבו.

ואתם? לכם לא נותר אלא להוריד את המגזין, לפתוח אותו על מסך מלא  במחשב שלכם וליהנות.  

3 תגובות על "קומפוזיציה 015 - זמינה להורדה"

אנונימי אמר/ה...

תודה על post.Admiring הנפלא הזה את הזמן והמאמץ שאתה מכניס את הבלוג שלך מידע מפורט לך להציע.

אנונימי אמר/ה...

טוב שיגור פוסט זה עזר לי הרבה assignement הקולג 'שלי. הכרת תודה לך על המידע שלך.

אנונימי אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

הוסף רשומת תגובה