קומפוזיציה 010 באוויר!

פורסם ב: יום שני, 24 במאי 2010

אנחנו שמחים לבשר לכם כי גיליון נוסף של מגזין קומפוזיציה זמין להורדה חינמית בעמוד ההורדות של האתר.
גם הפעם המגזין מכיל עשרות צילומים איכותיים יחד עם מאמרים מעניינים שנכתבו על ידי צלמים מוכשרים שמעוניינים לשתף מניסיונם העשיר וביחד יצרו מקור מידע אמין וייחודי בעברית.

עם קריירה עשירה שמתחילה בתחילת שנות השמונים של האלף הקודם, צילומים עוצרי נשימה ופורצי דרך ורשימת לקוחות שנראית לקוחה מרשימת ה100 של נאסד"ק ארווין אולף (Erwin Olaf) הוא אחד הצלמים המשפיעים והבולטים ביותר בעולם כיום.

ארווין מצא את הזמן והתראיין עבורכם בראיון שבו הוא מספר על הדרך שלו להצלחה, דעותיו השונות וכמה אנקדוטות שיש מאחורי העבודות שלו.

מערכת קומפוזיציה התוודעה לעבודותיו של ארווין בדרך הפוכה ומביכה למדי שמפורטת בכתבה במגזין.





שתי תאומות מארה"ב החליטו לעזוב את ה Day Job שלהן ולהקים סטודיו לצילום תינוקות. התמונות שהן מצלמות הן כנראה הדבר החמוד ביותר שראיתם לאחרונה. בגיליון תמצאו מגוון מהתמונות המדהימות שלהן וכן ראיון ששופך אור על שיטת העבודה המיוחדת והפשוטה בה הן עובדות.


נתן סבן הפציץ שוב בכתבה מרתקת כשהפעם נתן מראיין את נעם מנלה מחבר רב המכר "הקוד היצירתי" וביחד הם ניסו לבודד את המרכיב החמקמק הזה שנקרא יצירתיות תוך כדי הצגה וניתוח של פרסומות מבריקות המבוססות על צילום נטו.

זיו שנהב פצח בסדרת כתבות שמפרקות את עולם המבזקים לגורמים כשהכתבה הראשונה מתרכזת בביאור של מונחים הקשורים למבזקים תוך כדי התעכבות בפרמטרים שיש להתרכז בהם לפני בחירת המבזק הבא שלכם.

כמו כן תמצאו את רשמיה של הדה פלק מהטיול שלה לאפריקה, כתבה על ביטוח לצלמים, ביקורות על עדשות של ניקון וקאנון, ביקורת על Canon EOS 550, סדרה נהדרת של הצלם תומר יפרח שליווה את אלופת העולם באגרוף לקראת קרב ההגנה על התואר שלה, פורטפוליו מרשים של דובי טל, כתבה של אלי אליאס ששופכת אור על צילומי אוויר, עצות לצלם המתחיל מאת תומאס הרבריך, סקירת לוקיישן מאת יונתן לוקימסון וכן, מישל סורסקי מייעץ לכם על מה לשים לב כשאתם רוצים להדפיס את התמונות שלכם.

כמובטח מחודש שעבר, פרסמנו מדור חדש עם שאלות הקוראים ואתם כמובן מוזמנים לשלוח לנו מכתבים למגזין הבא

4 תגובות על "קומפוזיציה 010 באוויר!"

Avi Revivo אמר/ה...

קומפוזיציה 10 (:

רונן אמר/ה...

אתה 10 !

Unknown אמר/ה...

תומר,
אין צורך להציג את התגובה, פשוט בקטע הטקסט שמדבר על נתן סבן חסרה מילה בין: "וביחד הם" לבין "לבודד את המרכיב החמקמק"....

רק לתשומת לב :-)
משה.

תומר יעקבסון אמר/ה...

תודה לכם :-)
מושה - תודה, תוקן.

הוסף רשומת תגובה