המועדפים שלי - Zack Arias

פורסם ב: יום שני, 3 באוגוסט 2009

אני שמח להודיע על מדורון חדש בבלוג שיוקדש בכל פעם לאתר אחר ברשת שנמצא במועדפים שלי בדפדפן.

הכתבה הראשונה תתכבד בבלוג המצויין של הצלם Zack Arias מאטלנטה, ארה"ב.

זאק היה בחור די אלמוני שניסה להצליח בתור צלם שמתמחה בתעשיית המוסיקה באטלנטה ונכשל באופן די קולוסלי. הוא הגיע למצב של פשיטת רגל, המשפחה שלו התפרקה והוא כמעט עבר לגור בתוך קופסת הקרטון של הניקון שלו.

בנוסף הוא היה צריך למכור את כל הציוד שהוא אסף ולמצוא עבודה אמיתית (כמה נורא!).

לאחר שנתיים מחוץ למים הוא התחיל לחזור לעסק בתור צלם שני בחתונות ולאחר לבטים רבים הוא החליט שוב להקים את העסק שלו אבל הפעם הוא ניגש לעיניין בצורה מינימליסטית תוך שהוא לומד מטעויות העבר.

כיום זאק הוא אחד מהצלמים המפורסמים בעולם והוא מרצה מבוקש בכל הגלובוס(למשל בימים אלו הוא עושה סיבוב הופעות מפוצץ באוסטרליה..) . הוא ידוע בעיקר בגישה המינימליסטית שלו לציוד\צילום ממש כמו ששם הסדנא שלו שנקראת "One Light" מרמז.

הבלוג שלו ממש מעולה. הוא פשוט בחור מצחיק ומסביר טכניקות פשוטות וזולות שמניבות תוצאות מעולות. המאמרים הכי מוצלחים שלו (לדעתי...) מלמדים כיצד לצלם עם רקע לבן באופן מאוד יסודי. מהקמת הסטודיו ועד הצילום עצמו, ממש כל מה שצריך לדעת. כשהייתי צריך לא מזמן לצלם עם רקע לבן המאמרים שלו עזרו לי מאוד.

אחד התכנים המעניינים ביותר בבלוג שלו הוא הביקורות שהוא נותן לאתרים של צלמים אחרים. מה שזה אומר שזאק ואשתו יושבים בלילה ומפיקים ווידאו בו הם נותנים ביקורת עינינית לאתרים של צלמים מתחילים ולתמונות שהם בחרו להציג.

אני חושב שהביקורות הללו הן פשוט חובה לכל צלם. ראיתי את כולן והבנתי את כל הטעויות שעשיתי באתר הקודם שלי והבנתי מיד שאני צריך לבנות אתר חדש. הדגש בביקורות הוא איך להציג את עצמך, איזה תמונות לבחור, איך לסדר אותן וכו'. פשוט חובה לצפות להבין ולהפנים. זהירות - יש סיכוי טוב שתרצו לשנות את כל האתר שלכם אחרי שתצפו בביקורות הללו. אתם גם יכולים לשלוח לו לינק לאתר שלכם ולקוות שהוא יכניס אותכם לביקורת הבאה.

מעבר לזה זאק הוא גם צלם טוב מאוד והתמונות שלו ובמיוחד הזוויות הנמוכות שלו ובחירת הלוקישנים שלו מעוררת השראה
אז מה אנחנו צריכים עוד מאתר ברשת? מומלץ בחום.

אין כמו יפו בלילות מספר 5

בשבוע שעבר התקיים הסיור הרביעי של אין כמו יפו בלילות בחברת 15 צלמים מכל הארץ אני נהנתי בו מאוד וגם התגובות של המשתתפים בסיור היו חיוביות מאוד:-) הייתם ממש חמודים דרך אגב!

לכן אני לא רואה שום סיבה לא להודיע על הסיור הבא: הוא מתוכנן להתקיים ביום חמישי 13/08/2009 בשעה 19.00. אנחנו ניפגש ליד מגדל השעון ביפו ובליווי דוגמנית נדגים את האפשרויות הבלתי מוגבלות שיש בשימוש בכמה פלאשים קטנים וקצת אילתורים ויצירתיות.

אם ברצונכם לקחת חלק בסיור אתם מוזמנים ליצור קשר עם אלעד בטלפון (משעות הצהריים)077-4090280 או במייל register@galitz.co.il

דרך אגב - אין שום צורך להביא אתכם שום ציוד פרט למצלמה שלכם שכן אנחנו נספק את כל מה שצריך בשביל הצילומים וההדרכה.
לכתבות מפורטת יותר המתארות את הסיורים לחצו כאן כאן או כאן

מגזין קומפוזיציה

עלה לאוויר גליון 003 של מגזין קומפוזיציה, מגזין הצילום של ישראל. גם הפעם עמלו על הגליון רבים וטובים שיצרו גליון בן 128 עמודים עם הרבה תוכן איכותי.

אתם מוזמנים להזמין חברים להוריד את המגזין.

בגליון החודש: ראיון מצולם עם אלכס ליבק, מסע מצולם למערב אמריקה, פוטותרפיה, סקירה על רוברט קאפה, קונצרט של ציפורים, סקירות על ניקון D3x, ניקון 14-24 מ"מ, עדכון הקושחה של הקנון 5D מארק 2, טורים של גלעד בנארי, פליקס לופה, אלון קירה ועוד הרבה תכנים טובים ומעניינים.

להתראות ותהיו טובים בינתיים.

4 תגובות על "המועדפים שלי - Zack Arias"

Gil אמר/ה...

אתר מעולה!
באמת חובה לכל צלם להתברבר קצת באתר שלו ולקרוא.
גם למדתי המון ממנו... וגם ממך תומר :)
תודה.


גיל לוי.

Royi Avital אמר/ה...

באמת אתר נהדר יש לו וגם גישה מעניינת לצילום.

אהבתי את הביקורות שלו, לא בגלל הביקורות (שהן מעולות בפני עצמן) אלא בגלל היכולת שלו לתרום ולעזור לאחרים בגלל מה שהוא עבר.

דע מעין באת...

udi אמר/ה...

זק גם מעביר סדנה מצויינת שניקראת onelight, קצת רחוק לנו בישראל, אבל יש לו DVD שווה.

אנונימי אמר/ה...

לכל המעוניין האתר החדש הוא: http://dedpxl.com
ושם ניתן למצוא גם קישור לבלוג שלו

הוסף רשומת תגובה