לפעמים המקומות הטובים ביותר לצילום הם דווקא אלה שנראים לא משהו ברגע הראשון.
חדרי מדרגות תמיד יכולים להוות סט צילומים מעניין לדעתי וזה בדיוק איפה שצילמתי את ענת תלפז, מעצבת תיקים ותכשיטים מתל אביב.
כשאתם מחפשים מקומות לצילומים כאלו אני ממליץ לחפש טקסטורות מעניינות על הקיר ולהשתמש במדרגות כאלמנט בקומפוזיציה שלכם.
בשביל להפוך את חדר המדרגות המשמים למשהו קצת יותר מעניין השתמשתי ב2 פלאשים אחד עם ג'ל כחול לרקע ואחד עם ג'ל כתום לפנים של ענת
עם הזמן אתם תפתחו יכולת לדמיין בראש איך תראה התמונה עם הפלאשים שלכם אבל זה לא יקרה אם לא תתחילו לצלם יותר ויותר איתם. הרבה פעמים סביבה שנראית על הפנים באור יום חזק מקבלת אפקט דרמטי ומיוחד עם תאורה נכונה.
OK אז מצאתם מקום. אתם אומרים למצולם שלכם להעסיק את עצמו ואתם מסתכלים על המקום ומחליטים איפה להעמיד את התאורה שלכם.
עכשיו צריך להאיר את ענת לא? שמתי פלאש נוסף על מעמד תאורה, חיברתי לו מטריית ריכוך, הוספתי ג'ל כתום לגוון הפנים והעמדתי אותו משמאל למצלמה בזווית של 45 מעלות.
אנחנו כבר קבענו את מהירות התריס \ מפתח צמצם שהארנו את הרקע שלנו ולכן אנחנו צריכים להתאים את העוצמה של הפלאש השני לנתונים האלו. שחקו עם העוצמה שלו והמרחק שלו מהפנים שלה וצלמו כמה תמונות ניסיון.
העולם הדיגיטלי עם הפידבק המיידי שהוא נותן לנו במסך המצלמה מאפשר לכם להתאפס על עצמכם אחרי 2 דקות.
חדרי מדרגות תמיד יכולים להוות סט צילומים מעניין לדעתי וזה בדיוק איפה שצילמתי את ענת תלפז, מעצבת תיקים ותכשיטים מתל אביב.
כשאתם מחפשים מקומות לצילומים כאלו אני ממליץ לחפש טקסטורות מעניינות על הקיר ולהשתמש במדרגות כאלמנט בקומפוזיציה שלכם.
בשביל להפוך את חדר המדרגות המשמים למשהו קצת יותר מעניין השתמשתי ב2 פלאשים אחד עם ג'ל כחול לרקע ואחד עם ג'ל כתום לפנים של ענת
בואו נעבור שנייה על תהליך הצילום:
כמו שנאמר כבר, הצילום מתחיל בבחירת המיקום, תחפשו אלכסונים, לבנים, ציורי קיר, הבדלי גובה או כל אלמנט שיכול לעשות את התמונה קצת יותר מעניינת.עם הזמן אתם תפתחו יכולת לדמיין בראש איך תראה התמונה עם הפלאשים שלכם אבל זה לא יקרה אם לא תתחילו לצלם יותר ויותר איתם. הרבה פעמים סביבה שנראית על הפנים באור יום חזק מקבלת אפקט דרמטי ומיוחד עם תאורה נכונה.
OK אז מצאתם מקום. אתם אומרים למצולם שלכם להעסיק את עצמו ואתם מסתכלים על המקום ומחליטים איפה להעמיד את התאורה שלכם.
בתמונה שלמעלה רציתי ליצור הפרדה בין ענת לקיר הלבנים והדבקתי עם טייפ שחור פלאש על רבע כח עם ג'ל כחול וכוורת על המעקה שמעל לראש שלה. הוא היה אמור להאיר את הקיר באור כחול וגם להאיר את השערות שלה. לפני שהתחלתי להפעיל את הפלאש השני בדקתי איך התמונה תראה רק עם הפלאש הזה. העברתי מהירות צמצם ל250 ואת הצמצם ל5.6 וצילמתי צילום ניסיון (משמאל). אם הייתי רוצה שהוא יהיה יותר חזק הייתי מגביר את העוצמה שלו או פותח צמצם בדרגה אחת. אם הייתי רוצה להחליש אותו הייתי סוגר צמצם בדרגה אחת. ממש פשוט.
עכשיו צריך להאיר את ענת לא? שמתי פלאש נוסף על מעמד תאורה, חיברתי לו מטריית ריכוך, הוספתי ג'ל כתום לגוון הפנים והעמדתי אותו משמאל למצלמה בזווית של 45 מעלות.
אנחנו כבר קבענו את מהירות התריס \ מפתח צמצם שהארנו את הרקע שלנו ולכן אנחנו צריכים להתאים את העוצמה של הפלאש השני לנתונים האלו. שחקו עם העוצמה שלו והמרחק שלו מהפנים שלה וצלמו כמה תמונות ניסיון.
העולם הדיגיטלי עם הפידבק המיידי שהוא נותן לנו במסך המצלמה מאפשר לכם להתאפס על עצמכם אחרי 2 דקות.
בגלל שאנחנו מצלמים באווירה צפופה 2 האורות יתערבבו להם. זה לא נורא כל כך לדעתי כל עוד זה לא נראה כמו בליל של פוטונים מפוזרים. במקרה שלנו למעלה האור של המטריה החליש מאוד את האור הכחול והשאיר אותו על ענת ומעליה וזה פחות או יותר מה שרציתי. יכולתי להחליש אותו קצת או לפזר אותו פחות ואז הקיר מאחור היה יותר כחול.
בכל מקרה הייתה לי שליטה על 2 מקורות האור ומכאן על האיזון בינהם וזה מה שחשוב.
לאחר כ10 צילומים החלפנו זווית והפעם צילמתי אותה מלמטה שהמטריה גבוה ומשמאלי. הפעם הגברתי את האור הכחול מלמעלה כמו שאתם יכולים לראות משמאל. את המטריה אתם יכולים לראות בעיניים שלה.
תתחליו להסתכל אחרת על חדרי המדרגות שלכם. הם יכולים להיות מקום לא רע לצלם את הצילום הבא שלכם ועד אז תהיו טובים!
בכל מקרה הייתה לי שליטה על 2 מקורות האור ומכאן על האיזון בינהם וזה מה שחשוב.
לאחר כ10 צילומים החלפנו זווית והפעם צילמתי אותה מלמטה שהמטריה גבוה ומשמאלי. הפעם הגברתי את האור הכחול מלמעלה כמו שאתם יכולים לראות משמאל. את המטריה אתם יכולים לראות בעיניים שלה.
תתחליו להסתכל אחרת על חדרי המדרגות שלכם. הם יכולים להיות מקום לא רע לצלם את הצילום הבא שלכם ועד אז תהיו טובים!
7 תגובות על "חדר מדרגות עם 2 פלאשים"
זה תענוג לקרוא את תהליך העבודה ואיך התמונה הסופית נבנית אצלך בראש בעת משחקי האור.
זה מזכיר קצת ציור, כאשר את זורק צבע פה ואז קצת צבע שם, לראות איך זה מסתדר.
כתבתי את זה בעבר, אני מצלם יותר "רחוב" ומדהים לראות איזה עולם מתחבא באפשרויות התאורה.
תענוג.
נפלא פשוט נפלא.
הדרך בה אתה מתאר את התהליך בהחלט מאפשרת ללמוד.
תודה.
כמו תמיד,פשוט תהנוג לקרוא את הפוסטים שלך,
המשך לפרסם.
מחכה כבר לפרסום הפוסט הבא.
לטעמי, הפלאש הכחול ממש מיותר בתמונה הראשונה. בתמונה האחרונה השתלב יותר יפה.
חזק ואמץ תומר! תודה.
חזק ואמץ תומר!תודה
הוסף רשומת תגובה