פריסטים ללייטרום להמונים

פורסם ב: יום ראשון, 29 בספטמבר 2013


כל מי שמתעמק קלות בנבכי לייטרום מוצא די מהר שפריסטים היא דרך מצויינת לשמור את ערכי הפיתוח של תמונה מסויימת וזאת לשימוש עתידי ולהחלה פשוטה על מאות קבצים בלחיצת כפתור.

אני משתמש בפריסטים בעיקר עבור לקוחות חוזרים שמעוניינים בתמונות שייראו אחידות לאורך זמן (כמו עורכי דין שמעוניינים שכל התמונות שהם מציגים באתר שלהם יראו כאילו צולמו באותו יום) ולפעמים אני סתם שומר פריסטים של עבודות עריכה שנראה לי שיוכלו לשמש אותי בעתיד לתמונות חדשות.

תכונה מגניבה נוספת של פריסטים בלייטרום היא שאתם יכולים לשתף את שאר העולם בהם וככה, כל מי שאתם שולחים לו את הפריסט שלכם יכול להטעין אותם ולהשתמש בהם על התמונות שלו ממש בלי בעייה.

בפוסט הזה אשתף אתכם ב-3 פריסטים שאני משתמש בהם די הרבה וכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל לעבוד איתם הוא להטעין אותם בפרוצדורה פשוטה למדי.

Old Polar 

את הפריסט הזה גיליתי במקרה במעבר שגרתי על הפריסטים המובנים שמגיעים עם לייטרום 5 ומאז השתמשתי בוא לא מעט. מדובר בפריסט (שבחלק מהמקרים) מאפשר לכם ליצור הפרדה מרשימה בין נושאי הצילום האנושיים שלכם לבין הרקע שלהם

כמו בכל פריסט אני משתמש בו כנקודת התחלה אותה אני מנסה להתאים לכל תמונה ותמונה באופן אישי.

להורדה של הפריסט הזה ללייטרום שלכם  לחצו כאן

שחור לבן קלאסי

אולי הפריסט שנמצא אצלי בשימוש הרב ביותר. אני מנסה המון המרות של שחור לבן על כמעט כל פורטרט שאני מצלם ויש פעמים שאני מתגעגע מהר לצבע ומבטל את ההמרה ויש פעמים, שברור מהשנייה הראשונה, שהתמונה נועדה לשחור לבן.

הפריסט המצורף הוא נקודת ההתחלה שלי בהרבה מהמרות שביצעתי עד היום והוא מבוסס על פריסט שאמור לדמות את המראה שהפיק פיתוח על נייר 200 PAN השימוש מפיק מראה שחור לבן "קלאסי" ברב המקרים.

להורדה של הפריסט הזה לחצו כאן

צילומים עם רקע לבן

אחרי השחור לבן הנ"ל זה הפריסט השחוק ביותר שלי והוא עובד מצויין במרבית המקרים. 

אני משתמש בו כמעט תמיד כשאני מתבקש לצלם עם רקע לבן והוא מצטיין בהלבנה מושלמת של הרקע עם שמירה על הגוונים החשובים בפנים של המצולמים.

כל מה שנשאר לכם לעשות בשביל לבדוק את זה בעצמכם הוא ללחוץ כאן  


אם אתם בעיניין של ריכוזיות אז את שלושת הפריסטים הנ"ל ניתן להוריד ביחד מהקובץ המכווץ הזה

אני בהחלט מקווה שתמצאו את הנ"ל מועיל וכמו תמיד אשמח לענות לכם על שאלות שאולי עלו בכם במהלך הקריאה / הורדה :-)

13 תגובות על "פריסטים ללייטרום להמונים"

אנונימי אמר/ה...

עדיין לא התקנתי אבל אני בטוח שזה יהיה מאוד שימושי :-)
תודה רבה

אנונימי אמר/ה...

האם כולם מתאימים רק לליטרום 5?

עליזה קוטלר אמר/ה...

אין עליך
עליזה

עליזה קוטלר אמר/ה...

אין עליך !בעיקר שאתה מוכן לשתף בכל טכניקה שמצליחה לך.

תומר יעקבסון אמר/ה...

הי - הם מתאימים גם לגרסאות נמוכות מגרסה 5. עוצבו במקור עם לייטרום 4

סיגל אמר/ה...

תודה רבה על השיתוף, בטוחה שיהיו שימושיים

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה.........

אנונימי אמר/ה...

יש אתרים שמהם ניתן להוריד עוד פריסטים?

תומר יעקבסון אמר/ה...

http://www.presetsheaven.com/

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה ;)

ניסן סבה אמר/ה...

תנסה בפוטושופ שכבת שחור לבן על סופט לייט ואז שכבת שחור לבן נוספת. מדגיש את הקונטרסט בצורה נקיה ואמתית יותר ולקבלת אפקט טיפה יותר וינטג, תעלה את נקודת ההתחלה של השחור בשכבת העקומות. כמובן עם תוספת גרעיניות במידת הצורך :) פריסטים לפעמים הם לא דבר טוב, הם דבר עצלני...

תומר יעקבסון אמר/ה...

הי ניסן, צודק בגדול.
פוסט שאפשר היה לחיות בלעדיו
תודה על הזמן שלך,

Unknown אמר/ה...

משום מה המחשב שלי לא מזהה את הפריסטים ויש לי לייט רום 5...

הוסף רשומת תגובה