לייטרום 5 הותקנה בהצלחה

פורסם ב: יום רביעי, 12 ביוני 2013

אז הנה שוב הגיע הרגע שבו חברת Adobe החליטה שהגיע הזמן להעלות את שורת ההכנסות מהמכירות של לייטרום והיא שיחררה לעולם גרסה חדשה ונוצצת של הפלא.

אם באה לכם השורה התחתונה כבר על ההתחלה מדובר בשדרוג המינורי והזניח ביותר שיצא לי לעדכן כשמדובר בתוכנה הזאת ואם יש לכם לייטרום 4 שעובדת בשבילכם (שאם כבר מזכירים אותה הציעה מהפכה של ממש במנוע הפיתוח של הקבצים והתבררה כשדרוג חובה) אתם יכולים להמשיך להשתמש בה בלי להרגיש שאתם/ התמונות שלכם מוזנחים או מחמיצים הטבות / פינוקים מיוחדים.

למרות זאת, בגלל שמדובר בסביבת עבודה שלרובכם היא יומיומית כל שינוי, אפילו אם הוא קוסמטי בלבד יכול להחשב לסוג של ריגוש קל ובהתחשב בעובדה שמרביתכם הרי שכנים של ריקי כהן ובדרך כלל לא ממש מוציאים כסף מבור התקציב בשביל לשדרג את התוכנות שלכם אני לא רואה סיבה למה שלא תתנו ללייטרום 5 נסיעת מבחן לפחות.

אז בשביל לסכם לכם את השינויים / חידושים בתוכנה החדשה הקלטתי זה עתה סרטון קצר שממחיש את אלו שמצאתי כראויים לציון.

תרגישו חופשי להוסיף דברים שלא ציינתי כתגובות לפוסט הזה ואולי אפילו להציע ל-ADOBE מה הייתם רוצים לראות בגרסה הבאה של התוכנה (וזאת למרות שהם, למיטב ידעתי, ממש לא קוראים את הבלוג הזה:-)

אני, אם כבר מדברים על זה, חושב שלייטרום חייבת לקבל את היכולת לעבוד בשכבות (Layers) ואפילו פיתחתי תאוריית קונספירציה שטוענת שהם לא מוסיפים לה את היכולת הזו רק כדי שצלמים ברחבי העולם יצטרכו עדיין לקנות פוטשופ במיטב כספם.

אז הנה הסרטון - תהנו!

8 תגובות על "לייטרום 5 הותקנה בהצלחה"

יורם אמר/ה...

לגבי שכבות, נסה את OnOneSoftware. יותר זול מפוטושופ מתממשק ללייטרום ומתאים מאד לצלמים

Unknown אמר/ה...

תודה רבה. היה מאיר עיניים. לא ידעתי אפילו שיצאה גירסה. נראה לי שאשאר בנתיים עם LR4.

אור אמר/ה...

תודה

Ofer Dub אמר/ה...

תודה על המידע.
כמתחיל (ממש) אני שוקל לרכוש את התוכנה, ובטח אחפש ברשת מדריכים. אז כבר הועילו לי הדברים.

שבת שלום.

אנונימי אמר/ה...

תודה תומר!
איפה קנית את שלך? הורדה דיגיטאלית? לי אומרים באדומבי שאי אפשר מישראל....

Unknown אמר/ה...

תודה רבה!

Unknown אמר/ה...

שלום תומר
יש לי שתי בעיות בליטרום 5 שלי
הראשונה היא ביצאו, שאחרי שעבדתי על התמונות שנחברו, אני בוחרת את כולן והמערכת כותבת לי לקראת וף עבודת היצאו שלה, שיש מספר קבצים שהיא לא מזהה, ז"א שמונים אחוז מהחומר שעבדתי עליו לא יוצא
השניה, הגודל של הקבצים, הלייטרום מיצא לי אותם בגדלים מאוד קטנים שלא מתאים להדפסה, נסיתי לשחק שם בהגדרות אבל לא הועיל

אשמח לעזרה
שירן כהן
shiran.shmueli@gmail.com

תומר יעקבסון אמר/ה...

הי שירן - לגבי זה שהמערכת לא מזהה קבצים בייצוא אני לא יודע מה גורם לזה, את מצלמת ב RAW? לגבי גודל הקבצים בחלון הייצוא על תסמני את את Image re-size והקבצים יצאו בגודל המקורי שלהם

הוסף רשומת תגובה