מגזין קומפוזיציה 009

פורסם ב: יום חמישי, 22 באפריל 2010


אנחנו שוב פעם גאים לבשר לכם כי העבודה על עוד גיליון של קומפוזיציה הושלמה והגיליון החדש מחכה לכם בעמוד ההורדות של האתר

המגזין החודש מפוצץ בתוכן איכותי שהופק תודות לעשרות כותבים וצלמים מוכשרים שמשתפים אתכם בתמונות מרהיבות וכמו כן, כמו בכל גיליון, בידע שימושי ומעניין.

הראיון המרכזי שלנו החודש מציג את הצלם קובי קלמנוביץ. קובי מתאר את התהליך שהביא אותו לצלם ומספר על הקריירה ארוכת השנים שלו. כמו כן משתף אותנו בשיטת הצילום הייחודית שהוא פיתח בשנים האחרונות.

לרגל יום ההולדת הרביעי של האתר "סטרוביסט" לקחנו את דיוויד הובי לשיחה קצרה על הבלוג שלו, עולם הפלאשים ועל פגישת הפסגה שלו בדובאי שנערכה לא מזמן.




Ivars Gravlejs כתב 72 טיפים לצילום עבור האידיוט \ הדיוט המושלם שרובם חביבים עד מאוד ואמורים להעלות חיוך קל על פניהם של מרבית הצלמים שיקראו אותם.

סיוון אסקיו מביאה את הסיפור של אנדראס נסטל צלם צעיר בן 27 שלאחרונה צילם סידרת פורטרטים מרשימה של נבחרי ציבור איטלקים. בכתבה תוכלו לצפות ממדגם מהתמונות שבסדרה וכן לקרוא ראיון מעניין עם אנדראס.

זיו שנהב חקר לעומק את האפשרויות להפיק צילומי ווידאו איכותיים באמצעות DSLR חדשות.הכתבה מעמיקה ועמוסה בהסברים ראיונות המלצות ולינקים לקטעי ווידאו לדוגמא.

אדם שול מתרגש לקראת ההשקה הרשמית של חבילת CS5 החדשה של אדובי וסוקר עבורכם את החידושים שתוכלו למצוא בתוכנת הפוטושופ החדשה וכמו כן תוכלו לקרוא על הטיול של ניר גייגר לארגנטינה, עודד וגנשטיין כתב על צילום באזורים עניים, פליקס לופה השלים את הסדרה שלו אודות התחנה המרכזית, פרוטופוליו מיוחד של טל ברייט, ביקורות על עדשות של ניקון וקאנון ועוד...
כמו שאתם מבינים - יש לכם הרבה עבודת קריאה!

המעורבות שלכם במגזין

לכבוד החודש הבא וגיליון 010 החגיגי, אנחנו רוצים לשתף אתכם יותר במגזין באמצעות שלושה מדורים חדשים שאנחנו מרימים לאוויר:

הראשון יהיה מדור מכתבי הקוראים – מוזמנים לשלוח לנו מכתבים לכתובת letter@composition.co.il ואנחנו נפרסם את המכתבים הנבחרים עם התשובות לשאלות ותגובות.

המדור השני יהיה פינת הביקורת שבו אתם מוזמנים לשלוח לנו לינקים לאתר התמונות שלכם וצוות המומחים שלנו ינתח ויציע הצעות לשיפור לתמונות ולאתר עצמו בשידור ווידאו באתר המגזין.

משלוח התמונות לכתובת critique@composition.co.il

המדור השלישי הוא תחרות החודש! מדיי חודש אנחנו נעלה תחרות חדשה ושלוש התמונות הראשונות ייהנו מפרסים. תחרות החודש הראשונה היא בסימן יום העצמאות והנושא הינו "ישראל שלי". את התמונות לתחרות יש לשלוח למייל challenge@composition.co.il

2 תגובות על "מגזין קומפוזיציה 009"

ניסן לב-רן אמר/ה...

כמו תמיד, תענוג לקרוא ולעיין במאמרים ובצילומים.
ההשקעה ניכרת בכל דף, ורמת העריכה מקצועית מאוד ולא נופלת אף עולה על רמתם של מגזינים מקבילים בחו"ל.
מלמד, מחכים, מרווה את הצימאון למידע ולחומר טכני ובהחלט מקדם את רמת הצילום ותורם לאיכות הצלמים בארץ.
עלו והצליחו חברים! יש לכם מכרה זהב!

Unknown אמר/ה...

הבלוג והמגזין באמת נפלאים ואני מאוד נהנה לקרוא אותם, אך אם אפשר לתקן טעות קטנה - לחברה קוראים "קנון", מכיוון שכך החליטו לעברת ב"קרט" (החברה שאחרית על המותג בארץ).
קאנון, סתם לידע כללי, הוא בדרך כלל אוסף של כתבים ספרותיים שמייצגים תחום דעות מסויים.
ושוב תודה רבה על הבלוג הנפלא שאתה מעלה פה ועל המגזין הנפלא שאתם כותבים פה.

הוסף רשומת תגובה