מגזין קומפוזיציה 008

פורסם ב: יום חמישי, 18 במרץ 2010

מגזין 008 זמין ומחכה להורדה שלכם בעמוד ההורדות של האתר.

שימו לב, גיליון זה מכיל עירום אומנותי.

גם הפעם אנחנו גאים להציג בפניכם 157 עמודי תוכן איכותי שכוללים צילומים מרהיבים ומעניינים של צלמים מכל העולם, כתבות מקוריות סקירות מקצועיות של ציוד צילום ועוד מידע איכותי שאמור לעניין כל צלם באשר הוא.

שימו לב, אם אתם מעוניינים שתמונתכם תתפרסם בעשירייה הפותחת של המגזין אתם מוזמנים לשלוח לנו את התמונה ואם היא תתאים היא תפורסם בגיליון הקרוב. פרטים נוספים בעמוד הזה.







הגיליון החודש מאופיין ביצירה הנשית ונפתח בראיון עם הצלמת מיכל חלבין. מבנה הראיון שונה מהרגיל הפעם ובחלקו הגדול מלווה את תמונותיה של מיכל טקסט שנכתב על ידי מבקרת האומנות לאה אולמן שמתאר ומבאר אספקטים טכניים ותוכניים בעבודותיה המרתקות של מיכל.

מיד לאחר מכן תמצאו ראיון עם הצלמת אנג'ליקה שר. אנג'ליקה, כוכב עולה בשמי הצילום האומנותי בארץ מספרת בגילוי לב אודות חייה וכיצד היא הגיעה לעולם הצילום בגיל מאוחר יחסית וכמו כן על ההשפעות השונות על תהליך היצירה שלה.
עמאר יונס מתאר את סדרת הצילומים שלו במגזר הערבי בכתבה מעניינת שמלווה אף היא בצילומים מרשימים שהוא צילם לאחרונה.

כמו כן תמצאו במגזין החדש כתבה נוספת של עודד וונגשטיין שהפעם מזמין אתכם לצלם דווקא בישראל, ניר גייגר מתאר את צילומי עטיפת האלבום של הזמרת מיכל גבע, פליקס לופה בכתבה שנייה מתוך סדרת הכתבות שלו אודות התחנה המרכזית הישנה בת אביב, ארז מרום שמרחיב את היריעה אודות צילומי מאקרו בתאורה טבעית, שני כרם שסוקרת עבורכם מגזיני צילום מובילים מחו"ל, ביקורת עדשה של ניקון וקאנון, מישל סורסקי שסוקר אספקטים שונים של מסכים לצלמים בתוספת המלצות ופוטרפוליו נועז של הצלמת גרייס למברגר.

כמו בכל גיליון גם גיליון 008 נפתח בסדרת צילומים מעוררי השראה שגרמו לנו לרצות לצאת החוצה ופשוט ל צ ל ם !

כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לרוץ לעמוד ההורדות של האתר ולהתחיל לקרוא:-)

6 תגובות על "מגזין קומפוזיציה 008"

ניסן לב-רן אמר/ה...

כבר מהגליון הראשון, המגזין הזה מביא את מיטב החומר הרלבנטי לצלמים, חובבים כמקצוענים ללא יומרה, יוהרה וגבהות אגו ובאמת מקדם את רמת ואיכות הצילום בארץ (אולי גם כי הוא בעל יותר מ-17,000 מנויים?).
אני אוהב את העיצוב והסיגנון (כאן יש עיצוב וסיגנון) ואת ההשקעה הרבה במיטוב התכולה והצורה של המגזין באיכות ורמת הפקה שאין כדוגמתה בארץ.
כבוד לי כפול ומכופל להמנות על קוראיו של המגזין ושל הבלוג שלך תומר, נעים לפגוש כאן דמויות מוכרות מהבראנז'ה. המשיכו בעבודת הקודש, אתם עושים זאת נפלא (ללא עמלה, חבילת גלישה או דמי מנוי, אמרתי?)

עוד טרם סיימתי לקרוא את המאמרים, אני מתפעל מהצילומים והסיפורים שמאחוריהם ומקווה שאתם כבר שוקדים על המהדורה הבאה... עלו, הצליחו, שגשגו וכל הכבוד!

תומר יעקבסון אמר/ה...

הי ניסן - שמח מאוד שאתה מפיק הנאה מהמגזין והבלוג. נעים לשמוע :-)

שלך - תומר

Unknown אמר/ה...

החלום שלי שצילום שלי יתפרסם שם...
מאיפה אתם מלקטים את התמונות ? כי יש צילומים שאני מכירה ממזמן ופתאום מופיעים.

תומר יעקבסון אמר/ה...

@שניה - לפעמים חלומות מתגשמים :-) את יכולה לשלוח צילומים דרך העמוד הזה:
http://composition.co.il/index.php/topten

ואם זה ייתקבל - זה ייתפרסם

בהצלחה - תומר

Unknown אמר/ה...

שלחתי.
מקווה לטוב...

Offer Tsuriel אמר/ה...

תמונות מרהיבות במגזין החדש! שמתי קישור בבלוג שלי!

הוסף רשומת תגובה