כשציור ותמונה נפגשים

פורסם ב: יום שבת, 5 בדצמבר 2009


הצייר הבריטי ריצ'רד יאנג Richard Young ראה את התמונה שצילמתי ביפו במסגרת אחד הסיורים של "אין כמו יפו בלילות" והוא חשב שהרקע של התמונה יכול לשמש אותו לאחד הציורים שלו. ריצ'רד אוהב לצייר בעיקר רקדניות והוא ממש טוב בזה ולכן שמחתי לאשר לו לעשות שימוש בתמונה שאני בעיקר מסוקרן לראות את התוצאה הסופית.

אתמול הוא שלח לי את הציור שלו (משמאל) ואני אישית ממש אוהב את התוצאה הסופית. היא כל כך מוצלחת עד כדי כך שאני חושב לצלם רקדנית באותו מקום בדיוק ואני מקווה לעשות את זה בהקדם.

כן, מקוריות זה לא הצד החזק שלי כנראה.

כשסיפרתי לריצ'רד שאני מתכוון לכתוב על הציור שלו בבלוג הוא שלח לי לוח שנה ל2010 עם הציורים שלו שהוא רוצה לחלוק איתכם. אז אתם יכולים להוריד את לוח השנה היפה הזה (לחצו על התמונה והיא תיפתח לכם על המסך ואז ליחצו לחיצה ימנית על העכבר ותשמרו את התמונה ) ואז תוכלו להדפיס אותו לכם לתלייה בבית או בעבודה:






איתן יעקבסון - תמונת מצב

כצפוי העולל החדש כבר מתועד בעשרות תמונות ובמקום לכתוב פוסט חדש על כל תמונה שאני אוהב החלטתי לעדכן את אותו העמוד בכל פעם שיש תמונה חדשה. אז אם מתחשק לכם לחזות בברנש גדל לו מתמונה לתמונה אתם מוזמנים לעקוב אחרי העמוד הזה שיתעדכן מידי תמונה טובה. ליד כל תמונה אני אפרט בקצרה את הפרטים הטכניים של הצילום.

הצילום של Orphaned land

הלהקה שיחררה ווידאו שמתעד את מאחורי הקלעים של התמונה שצילמו אופיר אייב ואדם נישמה ושמקשטת גם את השער של קומפוזיציה 005. תהנו!


2 תגובות על "כשציור ותמונה נפגשים"

לוס אמר/ה...

איזה תענוג
כשהופכים משהו שלך למוזה.


צילום יפייפה

אנונימי אמר/ה...

כשאני רואה את תמונות התנוק הנפלאות, אני מתגעגע, לתקופה מה לעשות הילדים גדלו,ולומדים באוניברסיטה ומצלמים בעצמם לכן זכור, ששום תקופה לא חוזרת מכוון שהילדים גדלים,המזל שלאחר מיכן שוב יש נכדים נשאר לי לחקות עוד 3 -4 שנים,יש למה לחקות.רציתי להודות לתומר על קורס התאורה שהעביר לנו בעמותת שלמי ראשון, תודה, ובהצלחה, ההמשך הצילומים היפים שבחיים...

הוסף רשומת תגובה