מגזין קומפוזיציה 005

פורסם ב: יום חמישי, 26 בנובמבר 2009

המהדורה של החמישית של מגזין הצילום קומפוזיציה עלתה לאוויר אחרי עבודה מאומצת של רבים וטובים שעשו הכל בשביל לספק תוכן איכותי ומעניין לקהילת הצילום בארץ.

בגיליון הזה תוכלו למצוא ראיון נרחב עם ורדי כהנא, מסע מצולם למונגוליה, פורטפוליו של הצלם רוברט משקה, סקירת עדשה, סקירה על מקומות לצילומי שקיעה עולמית, כתבה על לפלנד, כתבות על צילומי רחוב, צילומי מאקרו, פינת המק, מדריך לצילום גיאוגרפי בחו"ל וכמובן, כמו תמיד, המגזין נפתח בעשיריה הגדולה, תמונות שפשוט היינו רוצים לצלם בעצמנו.

השער של המגזין מציג צילום של להקת Orphaned Land שצולם על ידי אופיר אייב ואדם נישמה במכון הדרום ביפו. אופיר הגיע לשם בפעם הראשונה שהוא התארח בצילומים של יום עם אלינכרום ושנינו הסכמנו מיד שללוקיישן הזה יש פוטנציאל עצום בגלל החללים העצומים שיש בו.

הצילום עצמו בוצע כשאופיר מצלם עם עדשת ה 70-200 שלו על חצובה כעשר מטר מהלהקה שמוארת בעזרת 5 מקורות תאורה: משמאל ומימין 2 פלאשים קטנים מרוככים, פלאש נוסף מאיר דרך כוורת על ישו הסולן ופלאש משנות החמישים בערך מאחורי הלהקה ודרך העשן. פלאש נוסף האיר דרך סופוטבוקס לאור מילוי לכל חברי הלהקה. הגוון של העשן התקבל כתוצאה משימוש של CTO שלם שהיה דבוק על הפלאש מאחור.

התפקיד שלי הסתכם בגילום של עמוד עשן גבוה ומונחה קול מצד ימין של הפריים המרשים הזה.

אופיר גם השקיע ותרם בגיליון הזה מדריך מעשי ויעיל (עם צילומי מסך ווידאו!) שמתארים כיצד הוא למד לצלם בסגנון של אד קרלייל אותו הוא הכיר מהשער של מהדורה 004.

בגיליון הזה הכתבה שאני הכי התחברתי אליה אישית הייתה הכתבה "הצד האפל של האור" שכתב ואדים סיגלוב ונוגעת בנושאים כאובים שצריכים לעניין ולהילקח לתשומת ליבו של כל צלם לדעתי

היה לי פשוט כיף ומעניין לערוך את גיליון 005 ואני רוצה להודות לכל הצלמים שתרמו מהתמונות שלהם לקשט בהם אותו ולהודות מראש לכל אלו שבטח יעזרו בפרסום של גיליון 006. ובינתיים נקווה להשאר טובים!

4 תגובות על "מגזין קומפוזיציה 005"

Unknown אמר/ה...

אהלן תומר,
יש חמישה מקורות תאורה.
שניים בצדדים על הדתיים, ספוט אחד על ישו, האור מאחורה לעשן ועוד סופט בוקס גדול שנותן אור מילוי כללי לחברי ההרכב ממש ליד הספוט לזמר.

אחלה פוסט ואחלה מגזין יצא.

ניסן לב-רן אמר/ה...

כל מהדורה חדשה מתעלה על קודמתה והפעם אכן המגזין עשיר יותר מפואר כתמיד ומחכים מאוד.
אהבתי בקריאה ראשונה וכהרגלי אקרא בו שוב ושוב... עד הופעת המהדורה השישית.

Unknown אמר/ה...

יפה מאוד ,
גם מגזין צילום וגם להקת אורפנד לנד על השער
יישר כוח

תומר יעקבסון אמר/ה...

הי ותודה לכם על הפידבק :-)
@אופיר - תוקן.

הוסף רשומת תגובה