OnOne מגדילים לכם את הפיקסל

פורסם ב: יום חמישי, 22 באוקטובר 2009

בואו נניח, לשם הדיון, שיש לכם מצלמה שמייצרת קבצים בגודל של 6MP ולמרות זאת אתם אוהבים אותה עד כדי כך שאתם מחבקים אותה בלילה .

הגודל של הקובץ שהיא מפיקה לא מהווה בעיה מיוחדת והוא מספיק לכם באחוז גדול מאוד מהמקרים בהם אתם נדרשים להדפיס את התמונות שלכם.

אבל אז, בואו נגיד, מגיע לקוח או מקרה מיוחד שדורש ממכם לספק קובץ שגדול פי שתיים ממה שיש לכם בכיס.

אתם יכולים לעשות כמה דברים:
1. ללחוץ בEbay על PayNow ליד מצלמה שמספקת לפחות 12MP
2. לנסות ללא הצלחה מסחררת להגדיל את הקובץ בעזרת פוטושופ.
3. להגיד ללקוח "מצטערים, אולי אפשר הדפסה יותר קטנה?"
4. להוריד את התוכנה Genuine Fractals.

כי לפעמים הגודל קובע

אין ספק שהדבר הזה גאוני. חברת התוכנה הידועה OnOne מייצרת תוספים ושאר ממתקים עבור משתמשי פוטושופ כבר כמה שנים טובות. התוספים שלהם מגוונים מאוד. מכלים אוטומטיים למניפולציית תמונה ועד פתרונות masking מתקדמים אבל תוכנת הדגל שלהם עושה דבר פשוט אחד: היא מאפשרת לכם להגדיל את התמונות שלכם במאות אחוזים תוך כדי אובדן איכות מזערי.

אם תנסו להגדיל את התמונה שלכם בצורה משמעותית בפוטושופ בהרבה מקרים אתם אומנם תקבלו תמונה גדולה יותר אבל האיכות שלה תיפגע משמעותית מהפעולה. חברת OnOne השקיעה זמן ופיתוח בתוכנה שפותרת לכאורה את הבעיה. בממשק פשוט וידידותי הפלא הקטן הזה מאפשר לכם להגדיל בלי להתפשר על התוצאה הסופית ומספק פתרון מהפכני למשתמשים מאותגרי פיקסלים.

וכך, פריקים של הטבע שעדיין מצלמים עם 6MP למשל, יכולים להנות מכל העולמות. מצד אחד הקבצים שלהם קטנים עובדה שמקלה על האיחסון ועל העבודה עליהם ובשעת הצורך הם מגדילים את התמונה שולחים או מדפיסים אותה וחוזרים לשגרה עם הרגשה שהם דפקו את המערכת.

מהנסיון שלי עד עכשיו זה עובד מעולה. הדפסתי בהדפסה איכותית קבצים שהיו גדולים פי 2 מהמקור שלהם ולא הצלחתי למצוא בעיות מיוחדות. התוכנה עולה כסף (160 דולר) אבל אם המחיר הזה משווה לDSLR חדשה ועתורת פיקסלים זה כמעט בחינם.

היא זמינה להורדת ניסיון כאן וכמו כן ניתן לבדוק אותה בעזרתה האדיבה של תוכנת שיתוף הקבצים הקרובה לביתכם.

8 תגובות על "OnOne מגדילים לכם את הפיקסל"

חופשת סקי בשוויץ אמר/ה...

אחלה של פוסט =]

Royi אמר/ה...

אני לא כזה בטוח שיש הבדל כזה ניכר בינה לבין הגדלה נכונה ב- Photoshop CS4.

תוכל להראות דוגמאות?

תומר יעקבסון אמר/ה...

royi - הי יש לי C3 ואין לי ניסיון עם C4. מהניסיון עם C3 התוצאות עם התוכנה יותר טובות משמעותית... באיזה אלגוריתם אתה משתמש להגדלה בCS4? למה אתה מתכוון ב"הגדלה נכונה?"

talper אמר/ה...

לדעתי אין הבדל ניכר, ולא כולם יסכימו לבזבז כסף (: (160 דולר זה לא צחוק)

צילום תינוקות

Nir Pengas אמר/ה...

מצטער על חוסר הנסיון, אבל מדוע שלקוח יבקש קובץ גדול יותר?

תומר יעקבסון אמר/ה...

@ ניר - לפעמים הלקוח רוצה פשוט להדפיס הגדלה שגדולה מהגודל הפיזי של הקובץ שמהצלמה מפיקה, נגיד הוא רוצה הדפסה של מטר וחצי או משהו בסגנון הזה. מקווה שעכשיו זה ברור יותר - שלך - תומר

Nir Pengas אמר/ה...

כן. אז למעשה מתבצעת פעולה הפוכה לכיווץ, raw to jpg לדוגמא, כאשר התוכנה מוסיפה פיקסלים עצמאית תוך שמירה על יושרת התמונה (integrity).

Unknown אמר/ה...

מעניין לאיזה גודל יהיה אפשר להגדיל איתה תמונה שיצאה ממצלמה עם 12MP, מגרש כדורגל ? :)

הוסף רשומת תגובה