פרוייקט צילומי כלבים - עדכון

פורסם ב: יום שבת, 31 באוקטובר 2009

רציתי להודות לכל אלו ששלחו לי מיילים עם הזמנות לצלם את הכלבים שלהם.

ממש נחמד מצידכם!

כרגע יש לי מאגר נחמד מאוד של כלבים שאני מתכוון לצלם בשבועות הקרובים והקונספט של הצילומים הולך ומתגבש לו.

אם כתבתם לי מייל ולא חזרתי לכם אני מתכוון לעשות את זה בימים הקרובים דרך אגב.

הדוגמן מצד שמאל עונה לשם פיצ'ו והוא חברם הטוב ביותר של יניב סופר ויפית. יניב, צלם ספורט ואירועים עסוק התפנה לשעת צילומים בנתניה והיה עמוד התאורה מונחה הקול בתמונה. ככל שאני מצלם כלבים יותר אני מוצא שהקושי הגדול הוא להושיב אותם בלי שיזוזו יותר מידי. אם היה פס קול לתמונה הזאת הייתם שומעים משהו כמו "פיצ'ו , פיצ', שב, לא, אליי, איפה מתנה?" ועוד ציוצים ותחינות.

הפודלית הגאה בתמונה השנייה עונה לשם Riahnna of dreaming wonder (כן, אני לא ממציא את זה) והיא שייכת לשדרנית הרדיו אוסנת לסטר (תחנת קול רגע). עולמם של הפודלים מסתבר שונה במקצת משאר הכלבים שאני מכיר והכלבה החביבה הזאת מטופחת ברמות של דוגמנית על.

נפגשנו בתיווכו של גיורא יורב אותו פגשתי בקורס תאורה מעשית בבית ספר.

גיורא גם הצטרף לצילומים ועזר מאוד גם טכנית וגם רעיונית. התמונה הבאה שתראו של ריאנה הייתה הרעיון שלו ולדעתי היא יצאה מצויין.

אז תודה רבה לגיורא ואוסנת - הייתם ממש אחלה!



הסיור הראשון בקיסריה

ביום רביעי האחרון התקיים הסיור הראשון בקיסריה בחברת כ 16 צלמים מכל הארץ.

במשך כ 3 שעות עברנו על אמצעי התאורה בהם אני עושה שימוש ולאחר מכן צילמנו את הדוגמנית קארין נקש במגוון מערכי תאורה. זאת הפעם הראשונה שהסיור נערך בקיסריה ולדעתי זאת הייתה התחלה טובה שעשתה חשק לעוד מפגשים כאלו בלוקיישן היפה הזה. אתם יכולים לראות תמונות שהמשתתפים צילמו במפגש פה או כאן

4 תגובות על "פרוייקט צילומי כלבים - עדכון"

הלן ויקס אמר/ה...

הי תומר.
אני מאוד אוהבת את מה שיוצא.
אני מסתקלת על הצילומים ויכולה לדמיין מאחורי כל כלב המצולם את הבעל שלו. אני תמיד ראיתי דמיון בין הכלב לבעליו. וזה תמיד מעלה חיוך.

לוח חינם אמר/ה...

הלן ויקס אני מצלמת כלבים כבר חמש שנים אני פותחת גלריה בקרוב ואת יודעת המון פעמים אני כן רואה דימיון בן הכלב לבעליו זה משהו מדהים

כתיבת מאמרים אמר/ה...

מאמר מרתק! צילומים מהממים כמו תמיד.. אויש אני כל כך אוהבת כלבים:)

crit magnet אמר/ה...

https://www.critmagnet.com/

הוסף רשומת תגובה