סיור צילום ברומא

פורסם ב: יום שבת, 25 ביולי 2009

כמו שסיפרתי לכם נסעתי ביחד עם רועי גליץ לצלם את רומא וחזרנו לארץ בתחילת השבוע שמנים בכמה קילו של פיצה כשלכל אחד מאיתנו מאות תמונות חדשות לבחור מהן.

הטיול הזה היה כל מה שחשבנו שהוא יהיה.

רומא היא בעצם מקום שיש בו כל מה שצלם יכול לחלום עליו: אין בה פינה אחת מכוערת, עשרות מבנים קלאסיים, האומנות מתקופת הרנסנס שמציצה עליך מכל פינה אלפי תיירים ותיירות ששמחים שמישהו רוצה לצלם אותם, סמטאות ציוריות, בתי אבן, טירות, נזירות,אומני רחוב ומאות כנסיות מרשימות.

התמונה משמאל, כמו כל התמונות שצילמנו צולמה באופן ספונטני. במקרה הזה ראינו אומן רחוב מחופש שבעבור חופן של 5 יורו הסכים להקדיש לנו חמש דקות. לפעמים חמש דקות זה כל מה שאתם צריכים. היא צולמה בזמן שרועי מחזיק סופטבוקס קטן של לומיקווסט מצד ימין של המצלמה. האמת, אתם לא צריכים לדמיין יותר מידי איך זה צולם כי הצילום של התמונה הזאת יחד עם עוד הרבה דוגמאות מתועדות בווידאו קצר שמגיע אליכם עוד כמה שורות.

כאמור, מטרת הסיור הייתה להכין את הקרקע על מנת לארגן קבוצת צלמים מישראל לסיור צילומי מודרך בתחילת נובמבר.

התוכנית היא לצאת לארבעה ימי צילום שבהם נעבור בעצם בכל הלוקיישנים שעברנו בעצמנו ושהוכיחו את עצמם כלוקישנים פוטוגניים במיוחד.

למשל התמונה משמאל צולמה בלוקיישן מעולה בכנסייה מעל למדרגות הספרדיות בלב העיר. התמונה היא תוצאה של 3 חשיפות מדורגות ועיבוד HDR סטנדרטי. בכלל, מרבית התמונות שלנו בכנסיות הן תוצאה של HDR שפשוט מתאים מאוד לתאורה שיש בכנסיות הללו: תאורה עם טווח דינאמי גדול מאוד שבלתי אפשרי לתפוש אותו בחשיפה אחת.

הנה עוד 2 תמונות שאני אוהב. הראשונה צולמה בוותיקן והשנייה צולמה בלילה ברחוב גם היא עם הסופטבוקס הקטן של לומיקווסט שהתגלה כפתרון מעולה ונייד במיוחד לצילומי רחוב מהירים.




טוב, אם נשאר לכם כח, אתם יכולים לראות עכשיו סרטון באורך של 10 דקות שערכנו והוא מתעד חלק מהצילומים החוויות והדוגמנים המזדמנים שלנו. אנחנו מודעים לעובדה שלא נזכה באוסקר על צילום ווידאו או עריכה בקרוב אבל נראה לי שהוא ממחיש היטב את רוח הדברים ואת תהליך הצילום של חלק מהתמונות.



בסך הכל היה כיף גדול לבקר שוב בעיר המדהימה הזאת ואנחנו כמובן נשמח לראות אתכם בסיור המודרך שיצא מהארץ בתחילת נובמבר. אם אתם מעונינים בפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור קשר עם אלעד בטלפון 077-4090280 או במייל register@galitz.co.il


לוחות זמנים ומחירים זמינים כאן



8 תגובות על "סיור צילום ברומא"

Yotam.B אמר/ה...

ואווווו נראה כזה מעולה!!!
תיכננתי להירשם לקורס יסודות הצילום בחיפה אך כבר כמה פעמים דוחים אותו ודחיה כזאת גורמת לי לצאת מההרשמה מפני שבנוב' אני כבר מתגייס. הלוואי ויכולתי לעשות את הקורס ואחרי זה לבוא גם לצילום מודרך ברומא.. אך לצערי גם את הקורס דחו ככה בסוף שאני לא מרוויח כלום :(

אנונימי אמר/ה...

תומר ורועי
כתבה אם המון כיף נראה שבאמת נהנתם. והתמונות ממש מקסימות כל הכבוד.

אמנון

הלן אמר/ה...

תומר הצילומים מדהימים!!!

Unknown אמר/ה...

פשוט צילומים יפהפיים ווידאו שעושה חשק להצטרף :)

אנונימי אמר/ה...

איך צולם הסרטון הנחמד? מעניין אם צולם במצלמת DSLR (למשל D90)...

תומר יעקבסון אמר/ה...

צולם בקאנון G9 ו בG10

Unknown אמר/ה...

תמונות מקסימות, כרגיל
אבל כיף שחזרת
בא ביום שישי לארוחה? אחותך

Unknown אמר/ה...

רציתי לשאול א- האים הייתה נגיעה של פוטושופ בתמונות?
ב- האים יש באזור שלי קורסים שלכם ?
תודה קובי דקו

הוסף רשומת תגובה