קורס תאורה מעשית

פורסם ב: יום רביעי, 3 ביוני 2009

בשבוע שעבר הסתיים קורס התאורה המעשית הראשון בבית הספר לצילום.

במשך חמישה שיעורים עברנו שיעורים תיאורתיים ומעשיים שלימדו כיצד ניתן להשתמש בצורה יצירתית בתאורה מלאכותית בצילום.

התמונה משמאל צולמה על ידי רפי רז אחד התלמידים בקורס שצילם את אברהם לוריא גם הוא תלמיד, במהלך שיעור יציאה לשטח שבה יישמנו את העקרונות התיאורתיים שנלמדו בכיתה.

אני נהנתי מאוד במהלך הקורס, הכרתי אנשים נחמדים מאוד שהיו נלהבים ללמוד טכניקות צילום חדשות ולמדתי יחד איתם המון דברים חדשים ובהזדמנות זאת אני רוצה להודות להם על שיעורים כיפיים ואווירת לימוד מצויינת.

קורס התאורה הקרוב

קורס התאורה המעשית הבא ייפתח ב 25 לחודש הזה ויש בו מקום פנוי אחד (אנו משתדלים לשמור על כיתות קטנות יחסית בקורסים מתקדמים) לפירוט של השיעורים ולוחות זמנים מעודכנים אתם יכולים להוריד את המסמך הזה.

6 תגובות על "קורס תאורה מעשית"

Unknown אמר/ה...

רוצה אני להודות לביה"ס של רועי גליץ
בכלל ולתומר יעקובסון בפרט על קורס מאלף .
במהלך השיעורים (מפגשים) הועבר החומר בצורה עניינית הן תיאורתית ואין מעשית ותודה לך תומר על מפגשים מלאי חוויה .

Ofer אמר/ה...

וואו, תמונה מעולה עם הרבה אווירה וגם אמירה!
הבעה מדהימה לאיש המצולם.

תוכל (כמיטב המסורת) לתת תמונת SETUP או לפחות פרטים - כיוון ומיקום הפלש, מה היה על הפלש וכו' ?
תודה!

אגב, לאחרונה התחלתי לשחק בעצמי עם פלש לא על המצלמה, פעם על חצובה רגילה ופעם על GORILLAPOD שחיבק עמודים, וזה נותן דרמה ועוצמה לתמונות שזה מדהים.

תומר יעקבסון אמר/ה...

עופר - שמח לשמוע שהתחלת לחפש עמודים :-) ה SETUP ממש מינימלי. אתה מסתכל על פלאש אחד מצד שמאל ממש בקצה השמאלי של הפריים שעליו כוורת עם קשים שחורים על הפלאש מוצמד ג'ל CTO שמותאם לתאורת הרחוב. החשיפה איפשרה כניסה ושימוש באור סביבתי עם שילוב ידני של הפלאש היחיד הזה. מקווה שזה מספיק ברור אתה מוזמן לצלם שם בכל לילה שכן זה לוקיישן ציבורי ומגניב למדי. בהצלחה - תומר

לאירועים אמר/ה...

צילום מרשים..
אני ממש אוהבת את הבלוג והצילומים שלך, הם גורמים לי לחשוב ולהרהר, שזו לטעמי המטרה הראשונית של צילומים.
תודה ותמשיך בעבודה הטובה!

קורסים מקצועיים אמר/ה...

תמונה מקסימה, אפילו קצת דרמטית הייתי אומרת. הצילום עצמו מאוד מעניין, הן מבחינת תאורה והן מבחינת עומק שדה בתמונה. שיהיה בהמון בהצלחה :)

הופעות בחול אמר/ה...

צילומים מדהימים! אני גולשת בבלוג שלך לפעמים וכל פעם נדהמת מחדש... בהצלחה!

הוסף רשומת תגובה