דרושים דוגמנים

פורסם ב: יום שלישי, 4 בספטמבר 2012

בשבועות האחרונים אני עסוק בעיקר בניסיון להשלים סידרה מעניינת של 10 צילומים.
מצד אחד, אני מאוד נהנה מהתהליך ומהתוצאות בינתיים ומצד שני אני נתקל בקשיים בדרך להגשים חלק מהתמונות  שיש לי בראש. הבעייה העקרית היא שחלק מהתמונות מורכבות מבחינה לוגיסטית וטכנית
וכוללות במקרים מסויימים צילום של כמות גדולה מאוד של מצולמים. רק בשביל ההמחשה יש תמונה אחת שמתוכננת לכלול מעל ל- 20 מצולמים באותה התמונה (!).

אז למה אני מספר לכם על זה? כי בעודי נאבק לדוג דוגמנים בפייסבוק ודומיה פתאום הבנתי שאני ממש יכול לעזור לעצמי ולהתקדמות של הסדרה הזאת אם אני אפנה פה אליכם פה בקריאה נרגשת לקחת חלק באחד הצילומים המתוכננים.

אז אם  אתם רוצים לקחת חלק בצילומים הללו אתם מוזמנים לשלוח לי מייל שאליו אבקש שתצרפו תמונה עדכנית (עדיף של גוף שלם) ואם אמצא אתכם מתאימים אצור אתכם קשר לפרטים ספציפיים. חשוב לי לציין שאני מחפש דוגמנים מכל הגילאים ומכל הגדלים (אנשים מבוגרים מאוד עם זקן לבן יתקבלו בברכה לדוגמא..) כלומר הפנייה איננה מיועדת רק לאנשים פוטוגניים עם ניסיון מקצועי בדוגמנות.

אז לפני שאתם שולחים לי מייל (עם תמונה..) כדאי לציין שמרבית הצילומים יערכו באזור המרכז, הם ידרשו מינימום של 3 שעות מהזמן שלכם שעבורו תקבלו תשלום הוגן.

בתודה מראש ולהתראות :-)

כנס הצילום בהיכל נוקיה

אני שמח לספר לכם שב-12 לספטמבר יערך כנס צילום בלא אחר מהיכל נוקיה שמתפנה לערב אחד מסצינת הזמר המזרחי לטובת הפנינג צילום גדול בהשתתפות צלמים מעניינים ומגוונים מרחבי הגלובוס. אני אישית ממש מחכה לשמוע את ההרצאה של Drew Gardner שחלק מכם אולי זוכר שהקדשתי לו פוסט מעריץ זה מכבר.

בפתיחת הכנס אני מתוכנן לבחור מספר אנשים בקהל ולצלם אותם על הבמה בדגמה Live ולמרות שיש בהחלט סיכוי שזה יצא מוצלח בסופו של דבר, אני די נלחץ רק מלדמיין את הסיטואציה הזאת..בכל מקרה אני מתכוון לשתף אתכם בתוצאות (אם הן יצאו מוצלחות כמובן) ומקווה לראות אתכם שם אם זה מסתדר לכם.
להרשמה לכנס ליחצו כאן


 

4 תגובות על "דרושים דוגמנים"

דני אמר/ה...

נראה לי קצת מוזר לעשות כנס צילום בהיכל נוקיה.
לא עדיף מקומות שמותאמים לכנסים כאלה ? לדוגמא airport city או אחד המלונות במרכז ?

סיון אמר/ה...

מחכים לראות ולשמוע אותך שם (:
בהצלחה בחיפוש דוגמנים..

אנונימי אמר/ה...

מצטרף לדני, נשמע כאילו מישהו מנסה לסחוט את הלימון...

שלומי אמר/ה...

אני מכיר דוגמנית ממש מיוחדת.. מתחילה אבל יודעת את העבודה בפייסבוק היא נקראת mor dekel

הוסף רשומת תגובה