הורדתם כבר את קומפוזיציה 017?

פורסם ב: יום שבת, 19 במרץ 2011

מגזין קומפוזיציה עשה את הלא ייאמן ויצא שוב לאוויר העולם והוא מאגד בתוכו,  11 כתבות שכל חובב צילום אמור למצוא בהן עיניין.

 כמו תמיד אנחנו מתחילים בראיון עם צלם שעושה לנו את זה והפעם דיברנו עם Carlos Serrao שלשמחתנו מצא את הזמן לראיון מעמיק שמתאר את תחילת דרכו, החזון שלו כמו גם סיפור מאחוריי הקלעים של תמונת השער הנהדרת שהוא תרם לנו.

אחת מהכתבות המועילות ביותר שפירסמנו היא סקירה שמשווה בין התוכנות הזמינות היום בשוק לפיתוח קבצי RAW. ההשוואה מכילה בדיקות מעשיות ומעניינות ואם תרצו את השורה התחתונה כבר עכשיו אז כנראה ש LightRoom .rules

יש עוד המון כתבות שאנחנו אוהבים ב017 ולדעתנו תשמחו למצוא שם סדרה של הצלם נדב קנדר, ראיון עם דינה בווה ועם Peter coulson, מדריך לצילומי גלישה, מדריך פוטושופ חביב, ביקורת על Olympus PEN ועשרות תמונות שעשו לנו את החודש (וחצי) האחרונים.

להורדת המגזין לחצו כאן

קומפוזיציה באנגלית


ואם כבר מגזין קומפוזיציה, זה אולי יעניין אותכם שהשבוע השקנו את האתר החדש של מגזין קומפוזיציה בשפה האנגלית. המגזין החדש הוא בעצם אוסף של כתבות נבחרות מהמהדורות בעברית ומה ששונה בו מלבד השפה הוא שהוא יוצא ללא פרסומות בכלל ובמקום זה הוא עולה 1.99$. אתם מוזמנים לשלוח את הלינק החדש לכל החברים דוברי האנגלית שלכם ולאחל לנו בהצלחה!


4 תגובות על "הורדתם כבר את קומפוזיציה 017?"

Unknown אמר/ה...

בהצלחה!

אנונימי אמר/ה...

כל הכבוד תצליחו

אנונימי אמר/ה...

האתר לא נראה טוב בIE9
כשניסיתי בפיירפוקס הכל עבד סבבה
כדי שתתקנו....אה כן אני מדבר על האתר באנגלית

קורס צילום אמר/ה...

בהצלחה, תודה רבה !

הוסף רשומת תגובה